Skriv din beskrivning här!

sammanfattning 2013 - del 4.

Oktober
Jobbade min sista månad på Mallorca. Den 17 oktober tog jag och mamma flyget hem tillsammans. Mamma kom ner de sista fyra dagarna och hjälpte mig få med allt hem och såg hur jag haft det under sex månader på rymmen. Det var så skönt att landa på svensk mark. Att sedan få återse gamla familj, min fina pojkvän och riktiga vänner gjorde mig så lycklig över att vara tillbaka. Jag fick även nytt jobb och ett rum i malmö efter endast 2 veckor på hemmaplan.





November
Jag flyttade till Malmö. Men bodde nog mer i Filips håla i HBG än i min egen säng i Malmö. Jag jobbade och hängde med Elina också. Hann väl med en storm där emellan och jag fastnade då i Teckomatorp. Jag blev bjuden på 50-årsfest och vi alla drack nog lite för mycket. Alla såg ut som lik dagen efter... mest jag ändå skulle jag tro. 
 

December
Jag åkte upp till STHLM och gjorde audition för Calle Flygare teaterskola. Jag kom dessvärre inte in men inte allt för långt ifrån heller och jag är jättenöjd över min prestation. Jag gjorde det bra och är stolt över mig själv för att jag gjorde det och jag gjorde det väldigt bra. F fyllde år, vi åkte bl.a på spa och såg West Side Story på Nöjesteatern. Köpte julklappar, firade jul, F åkte iväg på sitt äventyr och tillsist så blev det STHLM med mina finaste tjejer på nyår. 









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback