Skriv din beskrivning här!

slut

Jag önskar att jag hade träffat dig längre fram i livet, då vi båda kanske hade velat samma saker. Det är för mycket som har hänt, för många gånger som det dåliga vägt upp det bra. Vår lilla kärlekssaga har nu tagit slut, slut för alltid. Allt som hände i torsdags hände för sista gången... Det är jobbigt att förlora någon som alltid funnits där. Det är som att ens närmsta person dör fast personen finns fortfarande kvar, men för att leva i ett annat liv. Inte i mitt liv. Inte i vårt liv. Jag har gett allt jag haft, allt jag är till dig. Ibland räcker bara inte kärleken till varandra till. Du kommer alltid vara en del av mitt liv och jag kommer alltid älska dig. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback