Skriv din beskrivning här!

sammanfattning 2013 - del 3

Juli
Elina kom ner till mig helt spontant och vi hade superbra dagar. Högsäsongen var i full gång och jag pratade mer hittepå tyska än någonsin. Tappade min mobil i alla smutsiga handdukar, trodde min chef skulle döda mig för att jag hade mobilen men jag överlevde. phu! 

Augusti
Jag tog träningspass av katy på hennes hotell på mina lediga dagar. Letade jobb och boende i Sverige. Färgade mitt hår, jag och Vincent hyrde bil och körde runt i bergen och överallt typ och vi avslutade dagen i palma med goooood mat. Och bäst av allt, Filip kom och hälsade på mig en vecka efter att vi inte sett varandra på fyra månader. Vi hade en jättebra, mysig vecka som avslutades med att vi firade mig då jag fyllde 20 år. 



September
Jag började räkna ner till hemresa, kändes bra att kunna säga "nästa månad åker jag hem.", Min hemresa bokades, inget min chef blev glad över... Jag spillde mojito på min trasiga iphone så den halvt dog så jag sprang runt i hela palma och ingen ville sälja mig en ny olåst. jävla mañana land tänkte jag för säkert 100 gången där nere, när jag tillslut fick den att fungera så tappade jag den i golvet och hela baksidan gick sönder. tejpade baksidan och på något sätt klarade den sig den sista månaden i alla fall. jag Och som topp på allt så satte jag mig på min väska och mitt spanska bankkort gick sönder, haha. Fick även ett toppenbesked på att Hannah skulle få åka hem tidigare än oss andra. Jag och vincent var så lyckliga den kvällen, haha. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback