Skriv din beskrivning här!

sammanfattning 2013 - del 2

April
Förberedde allt till resan, räknade ner dagarna och tog vara på dem sista med att spendera så mycket tid som möjligt med min familj och F. Mamma och pappa firade 27 år tillsammans. Den 11 april lyfte mitt plan till Mallorca där jag skulle spendera de närmsta sex månaderna. Det var tufft. Vi hade först kurs i två veckor, jag grät varannan dag, även fast jag sov så var jag inte utvilad dagen efter, otroligt långa dagar, vi gjorde ansiktsmålningar och ballongfigurer, jag uppskattade allt jag lärt mig på LDMG, saknade F, fixade arbetstillstånd och blev utsatt på mitt "hemhotell".
 
 
 
 

Maj
Jag lade mig och F on hold på riktigt, försökte sluta sakna och istället börja fokusera på det jag gjorde där. Jag började jobba på riktigt, hängde med vincent och hannah ppå stranden på vår första riktiga day off. Katy fyllde år, vi drog ut, hade shower på riktigt fina ställen, och en av mina bästa vänner Linnea kom till mig i slutet av maj, välbehövligt!

 


 

Juni
Hade fått flytta in i vårat lilla hus, vi hade maskerad med filmtema med alla entertainers i Alcudia, vi dansade varje måndag två olika shower med mitt dagsteam, riktigt roligt varje gång. Började märka att alla snackade skit om varandra och att ingen hade något annat att prata om än vad andra gjorde och sa. Något som jag tycker är jättejobbig då jag inte upplevt det sen fjärde klass kanske. Jag vittnade även för första gången, över telefon dock men riktigt läskigt och jag var svinnervös. haha. 

 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback