Skriv din beskrivning här!

sammanfattning 2013 - del 1

Januari
Invigde det nya året i helsingborg. jag överraskade Filip med en liten helg i KPH. Gav honom ledtrådar hela morgonen tills han satt på tåget som jag sedan hoppade på i lund. Simon fyllde år, vi hade jättekul fram tills att Filip blev slagen och kvällen slutade på sjukhuset. Umgick väldigt mycket med F. lite för mycket kanske. Var även ute och sprang mycket i vinterkylan, borde nog ta upp det som en start på 2014 också. 



Februari
Bra månad! Pappa drog med mig på en mässa där jag fick två auditions till dagen därpå, det var bara att börja koreografera. Grät hela natten och morgonen för att jag var så stressad. Typsikt mig. Fyra dagar senare fick jag svar och tog beslutet att ta erbjudandet och flytta till mallorca i April för att jobba som dansare och entertainer. Jag hade världens bästa alla hjärtans dag med världens bästa kille, som han skämde bort mig och fortfarande gör. Lika kär fortfarande, om inte mer. Min lilla lundafamilj samlades igen på vår årliga julmiddag, elina fyllde år och min syster kom ner till Skåne några dagar. 

Mars
Bokade flygresa till Mallis, sprang som en tok, hjälpte Filip lite med hans UF företag, myste med familjen, förberedde det mesta för min resa och Maria och Elina åkte på sitt äventyr och bytte Sverige till NYC. och lämnade mig kvar. Åkte upp till GBG över dagen för att hänga lite med mina fina tjejer sedan åkte jag och filip till hans pappa i Tyskland i ett antal dagar och bara hade det bra. Och sen blev det helt plötsligt påsk. 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback