Skriv din beskrivning här!

Dagbok

Bloggen är min dagbok. Jag har en publicerad dagbok och en dagbok som är bara för mig. Där lyckas jag oftast få ner alla mina känslor och funderingar i ord, skriftligform. Det är bevarat, bara för mig. Det känns bra när tankar inte bara är tankar. När det är något jag kan skriva ner och släppa, dock inte alltid. Att kunna skriva ner saker som jag förstår bättre när det blir skriftligt. Att få skriva och låta tårarna rinna för att sedan skaka av sig allt och äntligen kunna få sova. Idag har jag skrivit i min dagbok, den som är bara för mig. Jag lät tårarna rinna, skrev av mig och idag hoppas jag verkligen att allt fastnade där för jag vill inte tänka mer. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback