Skriv din beskrivning här!

Audition

Bar mark och sol i januari gör mig lycklig. Sitter på tåget på väg ut till mina föräldrar. Har spenderat helgen i KPH med Elina och lite annat dansfolk. Igår var det audition för Eurovision, de skulle ha 10 danstjejer och 10 danskillar. Vi var säkert runt 180 tjejer och jag hamnade såklart i sista gruppen, haha. Inte ens roligt att kolla på alla innan det var min tur. Var i alla fall jätteroligt, street koreografi, riktigt skön och såååå många grymma dansare. Inte riktigt min stil men sjukt kul. Gick inte vidare men jag är nöjd ändå, hade roligt, fick auditionträning och jag gjorde det så bra jag kunde. Mer sånt! Känner mig pepp!! Puss.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback