Skriv din beskrivning här!

funderar

ibland funderar jag på hur mitt liv kommer se ut. vad jag kommer hålla på med, kommer jag utbilda mig vidare, vad vill jag göra, är dansen något jag verkligen vill jobba med osv. det finns så mycker jag vill göra och så mycket jag vill våga göra. oftast är jag rädd för saker jag inte kan, jag vill vara bäst på allt innan jag ens hunnit testa, (hur tror jag att det ska gå till liksom?!) men jag jobbar på att våga göra nya saker, saker jag vill men egentligen inte vågar. vill jag flytta till stockholm, utomlands, någon annanstans, eller vara kvar? vill jag resa, jobba eller söka någon utbildning? så många val, val som kommer forma min framtid. men vilket val jag än gör så drar det med mig på nya äventyr och nya upplevelser. jag känner mig inte längre rädd och stressad som jag gjorde för några månader sedan över framtiden.  jag känner mig ganska lugn, jag vet att allt löser sig. framtiden fixar sig själv, och det kommer bli jättebra. om något inte går som man har tänkt så väntar något som är bättre. om mindre än en månad åker jag iväg, i sju månader blir jag borta på mitt egna lilla äventyr för att jag vågade testa. man kan ju faktiskt inte få mer än ett nej om man bara vågar. men framtiden får vänta lite, nu ska jag bara leva i nuet, uppleva allt som är precis just nu



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback