Skriv din beskrivning här!

hej!

det är inte ofta det händer något här.. men högsäsongen är igång och jag har inget internet heller.. förutom typ varannan dag i högst en halvtimme. jag har det bra i alla fall. rullar på. elina var här förra veckan och förgyllde mallorca! vi myste, snackade skit, drack vin och lite mer vin. perfekta dagar! om ca. 30 dagar kommer nästa fina besök. så jag räknar ner dagarna, känns bra att ha något att se fram emot! nu ska jag dra mig hemåt, sitter fortf på jobber haha. ska försöka lösa mitt internet hemma, det krånglar. fattar inte varför. blö. ikväll är det shpw som vanligt. puss! om ni vill hänga med mer här på mallorca så checka insta @rebeccasolander



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback