Skriv din beskrivning här!

Hbg - Österlen - Lund

Sitter på bussen på väg hem, måste hem och hämta grejer som jag glömde igår och sen direkt ta mig tillbaka till Lund för att fira Maria. Vill inte bo på landet mer. Suger. Förstör allt. Igår hade jag i alla fall auditions för två olika resortsbolag typ, ett på Cypern och ett på Mallorca som dansare/entertainer. Så får se hur det blir med det. Var cpstressad dagen innan, sov knappt sen auditions hela dagen igår och sen har jag varit världens sämsta sällskap till Filip, somnade till filmen igår kväll och helt grinig idag. Inte ok. Skulle helst vilja sitta hemma idag och bara gråta utan anledning, känner mig så idag. lite konstig. Antagligen rejält utmattat bara. Tror jag behöver lite vila och bara vara med mig själv, lugna ner mig och kroppen. Men det får bli imorgon. Puss!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback