Skriv din beskrivning här!

.



- jag älskar isbitar, jag är den som har mer is i glasen än dricka. jag äter alltid upp all is i glaset. har betygsatt max, bks och donkens is. max vinner. 

- jag började gå när jag var 6 månader. jag fick ha hjälm på mig inomhus för jag hade inga reflexer som hjälpte mig om jag ramlade.

- jag hatar gröna äckliga alger i när man ska bada. 

- jag har varit med i svenska ungdoms- och juniorlandslaget i artisktisk gymnastik

- jag gör allt i sista sekund. 

- jag älskar överraskningar, om det så är att göra till mina fina eller om jag själv blir överraskad. 

- jag sitter ofta och pillar bort "pluppar" från mitt hår. eller asså det blir som pluppar på håret så kan man dra bort det, eller om det har blivit en klyven topp. dom lossnar så lätt, älskar det. 

- jag hatar att ringa människor ang olika ärenden. inte min grej. drar oftast på det så länge som möjligt. kan äve hata det när jag ska ringa och tacka vissa personer i släkten för att tacka för julklappar eller födelsedagspresenter. 

- jag tycker det är jättejobbigt att låta andra se vad jag lyssnar på för musik, det är så sjukt personligt för mig. 

- jag är e jävel på att komma ihåg namn och ansikten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback