Skriv din beskrivning här!

ang jobbet.

fick en kommentar angående jobbet som undrade om jag kunde berätta lite mer.

Jag var på en mässa som arbetsförmedlingen höll i på studiefrämjandet i malmö. Det var väldigt random, pappa släpade dit mig och vi hade inga större förväntningar. Jag hade sökt ett annat jobb utomlands via arbetsförmedlingen och det stod att dom skulle vara där men det visade sig inte vara något för mig egentligen. sen pratade jag med 2 olika resortsbolag eller vad man ska kalla det, och blev inbjuden till audition dagen därpå. sen två dagar senare fick jag veta att jag fick det jag ville ha. jag kommer jobba som dansare/showartist på kvällen på olika hotell, 6 dagar i veckan. på dagtid kommer jag jobba med andra uppgifter på hotellet antingen någon typ av sportsintructor eller childentertainer. jag kommer jobba i norra mallorca och jag kommer bo lite avlägset från det hotellet där jag kommer jobba under dagtid. jag börjar i april då jag kommer ha 3 veckors utbildning och sen slutar jag i mitten/slutet av oktober. mycket mer än så vet jag inte. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback