Skriv din beskrivning här!

Sep. 13, 2012

Klarar inte av att hålla mig borta. Tror jag redan har bearbetat detta i 1 månad, idag mår jag ganska bra och igår mådde jag också ganska bra. Känns tomt och om jag tänker på det för mycket klart det är jobbigt.. Men jag orkar inte må dåligt, jag är en jävligt bra tjej, positiv, glad, rolig och det vill jag fortsätta vara! Man får inte lov att vara osäker på mig närjag borde vara ett självklart val. Ibland har man motgångar men då kommer det snart en uppgång!

Igår var i alla fall Connie här och snackade skit och drack vin, riktigt mysigt. Vill bara säga tack till alla mina vänner som alltid ställer upp och alltid finns där för mig. All min kärlek till er ❤




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback