Skriv din beskrivning här!

att vilja

Det är så himla mycket jag vill nu!

Vill ha jobb, vill ha alla mina vänner lika tillgängliga som förr, vill ha fett med cash, vill veta vad jag vill, vill resa, vill dansa, vill ha sommar och värme, vill ha en fin bröstkorg att somna på, vill flytta hemifrån igen, vill åka till NYC, vill festa, vill inreda mitt nya boende som jag inte har än, vill ha bättre självförtroende, vill shoppa en ny garderob, vill ha körkort, vill gå långa promenader med bästa vän, vill vara brun och snygg, vill bli vig igen, vill bli äckligt fit, vill att min familj ska må bäst, vill att allt löser sig NUU! vill ha tålamod. hahaha.
går och lägger mig och tar det imorgon, tur att det kommer nya dagar med nya möjligheter! puss natti! 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback