Skriv din beskrivning här!

-

I fredags bestämde jag mig för att sluta må dåligt. Sluta lägga energi på något som jag inte får någon energi tillbaka av. I fredags bestämde vi att det inte är vår tid nu. Jag har lärt mig att jag faktiskt är jävligt bra och det är efter det jag ska bli behandlad. Orken att försöka försvann. Vill ha min gnista tillbaka. Att bli besviken och tagen för givet är något jag väljer att inte längre bli. jag är inte längre din hur mycket jag än vill. ville*. dags att sätta mig först och ingen annan. ibland når det en gräns då det räcker, då orken och gnistan försvinner. Då allt det som är dåligt väger mer än det som är bra. tyvärr. vi är inte längre vi. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback