Skriv din beskrivning här!

masssssssor

hej! bloggappen vill inte funka så därav lite uppdatering. har iaf lyckats ta studenten!! haha jaddå. har hunnit gå en hel vecka sen den nu och resten av veckan spenderade jag i göteborg och uddevalla. nu är jag äntligen på hemmaplan igen! kom hem i lördagskväll och på sön åkte jag till helsingborg och myste med bästa. just nu sitter jag på landet hos mami och papi, blir kvar här tills imorgon då jag ska tillbaka till lund och börja städa ur min lägenhet. KUL... inte ett dugg. men det måste göras för på fre blir det flytt. flyttar hem till päronen resten av sommaren och sen i september drar jag till england för att spendera kommande år där! SPÄNNANDE! helt sjukt ändå.. när blev jag så stor?! ska få appen att fungera snaaart så jag kan lägga upp lite bilder! puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback