Skriv din beskrivning här!

Bortaplan

Hej bloggis! Har varit i Lund och Helsingborg i två dagar, nu är jag på hemmaplan igen. Var i lund och myste runt med Simon och träffade borttappade vänner typ haha sen sov jag hos Connie när hon slutade jobba. Mysig kväll. Dagen efter drog jag och Connie tidigt och mötte upp bellis och Simon för att bada och sola. Superfin dag! Jadddåååå! Simon den slynan drog tidigare och vi låg kvar ett tag, eller jag var den enda som var närvarande och satt och pratade med mina sovande vänner.. Haha fick inga svar. Konstigt. Sen mötte jag upp min bästa, myste på Råå och sov sedan hos honom. Idag har vi legat på Råå halva dagen, tolkas som man själv vill. Sen åkte jag hem. Ska vara utan mannen i 12 dagar nu, kräks lite... Känns sådär. Ska pussa ihjäl honom när han kommer hem. Och pussss på er också, ha en bra kvälllll!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback