Skriv din beskrivning här!

dagen




hej bloggis, jag har varit fett konstig idag. hade världens humör imorse, var skitsur för att vi skulle ha tåspets med grupp 3 och dom hade sagt att vi inte ens skulle ha tåspets. hatar liksom tåspets mer än något annat så det gjorde i sin tur också att jag fick damp på att vi inte hade vanliga uppvärmningen imorse utan hade modernuppvärmningen istället.. haha. sen gick baletten och tåspetsen ganska bra, och sen blev jag bara flippad typ. ni kan ju se videon nedanför liksom.. haha. sista lektionen satt jag och petade connie i örat och var allmänt dryg. haha. är inte ens i den veckan ni vet.. är inte ens i närheten av den veckan ni vet.. bara allmänt konstigt humör.... koooonstig tjej, jaddå! hahahahahaha fan sjuk..

idag har ändå varit en bra dag i storhet, struktur och lösningar har jag lyckats med. fått lite svar sådär. skönt! och nu snart ska jag på sånglektion och sen bara hem och dega. ska läsa och sån skit. blir nog kul, verkligen. älskar att ta med sig skolan hem, gör inte ni också det!? ååååh vad det är roligt! man blir bara så glad!!! hihi nej fy. pusshej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback