Skriv din beskrivning här!

tillbaka till rutiner



hej fina! sitter i min nya soffa med tända ljus och musik bara, hade tidigare ikväll elina och connie här. vi kikade bara lite tv och åt pizza, myste till det innan skolan börjar liksom. har helt sjukt mycket ångest för skolan känner jag, ingen lust alls att ha massa krav och måsten. usch.. har balett halv 9 imorgon också.. kommer fan inte vara en människa efter den. fy. ingen bra kväll nu.. haha. för mycket som jag tänker på hatar sånt. man påverkas så mycket av sina tankar och känslor. ska sluta med sånt.. tänk om man kunde slå på och av med sånt, vad skönt det hade varit. tycker det är så skönt att i bloggen bara få skriva av mig nästan allt jag känner och tycker, haha så ni vet liksom om ni inte hade märkt det.. haha. ska försöka lägga mig tidigt ikväll så vi hörs imorgon. hoppas ni har haft en bra dag! PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback