Skriv din beskrivning här!

oviktigt

förlåt att jag inte hunnit uppdatera, min dator har varit hos mamma och pappa utan laddare. kom precis hit igen eftersom jag inte kunde sova hemma.. ligger och tänker hela tiden. livet är inte riktigt som jag vill just nu. känner mig som ett pussel fast jag har tappat bort dom sista bitarna. är inte riktigt mig själv. orkar knappt vara glad. är inte den vanliga rebecca, har bara klump i magen, stress i huvudet och tårar i ögonen för det mesta nu dom sista dagarna. vissa saker går att lösa andra inte.. vilket stör mig ännu mer..  har egentligen varit så i ett par månader men nu kommer allt ikapp mig. orkar bara inte. fasaden håller inte riktigt längre.. var bara tvungen att skriva av mig... godnatt.


puss

2012-01-18 · 14:11:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback