Skriv din beskrivning här!

öppethus




sitter nu i skolan, kommer bli en lång dag...  har nu samhälle och sen lunch. idag efter skolan har vi mer skola. vi har öppet hus 17.15-18.45 bara vår klass och typ 2orna. efter det ska jag hem och dö, ska försöka sova själv inatt. hatar att sova själv just nu, ligger bara och tänker på allt så att jag inte kan somna.. tror jag har fått  sånt jättebreakdown för att jag antagligen har järnbrist igen. mamma var och köpte ny medicin igår så jag ska ge det en vecka och se om jag mår bättre. hoppas verkligen att det för jag orkar inte vara såhär. dock har det nog med andra saker att göra också men med järnbrist så måste man ge 3ggr så mycket för att få lika mkt energi som vanligt så det tar på en mer än vad det borde göra. vi hörs senare peeps. puss!


Ge det inte bara en vecka beccis! Det tar typ 3-4 veckor innan man märker resultat av järntabletterna!

Nu när det är skit kan det bara bli bättre och det blir det snart! Puss på dig!

2012-01-19 · 20:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback