Skriv din beskrivning här!

london calling

blev visst litet besöksrekord på bloggen. trevligt! annars så har jag varit och ätit sushi med elina. satt och skrattade över hela ställe, som vanligt tycker inte jag att det var för högt.. men det kanske det var. haha. hade jättemysigt. jag är ganska ond, jag skrattar ganska mycket åt folk.. typ folk som tror sig och skriver jätterandom saker på fb. tex en snubbe idag... haha. varför skulle jag vilja veta vem du fick ligga med igår och hur ni gjorde det liksom? hahahhaa. älskvärt. sen bokade vi iaf flyget till london också. nu är det bara skolan som ska göras sen är livet bra! ha en bra kväll snyggon! jag ska dö i allt plugg, kul. puss!


<3

2012-01-19 · 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback