Skriv din beskrivning här!

långt och halvdjupt. haha. vad händer?!

hej snygga. kom precis hem från jobbet. är d-ö-d. imorgon är det nästan fullbokat, är så glad för mammas och pappas skull att det går så himla bra med restaurangen.

fick som sagt datum för audition tidigare idag och läste igenom papperna nu innan jag började jobba. stod när jag skulle vara där, vad jag ska ha audition i, vilka kläder jag ska ha osv. känns nervöst och lite stressigt men samtidigt väldigt spännande! är verkligen redo för att börja ett nytt kapitel känner jag och att få börja det i london med något som jag älskar hade varit en jävla bra start!! bara att kötta nu och se till så att jag kommer in.

vill inte vara kvar här och jobba som alla andra... vill göra något som jag verkligen brinner för och inte vara en i mängden. jag har aldrig varit en i mängden, jag ska bli något stort, eller iaf halvstort. hahah. ska iaf gå min väg och fortsätta göra det jag gillar och inte det andra tycker eller det jag borde/måste göra. ska faktiskt tacka mamma och pappa för att dom alltid har låtit mig göra vad jag vill och pushat mig till det, inte sagt att jag ska bli läkare eller något annat.. vissa föräldrar tar mer sin egen vilja än låter barnen känna efter. så puss på mina föräldrar. nej oj nu blev det långt och djupt. haha. puss godnatt fina!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback