Skriv din beskrivning här!

jobbat


kom nyss hem ifrån jobbet. har gått super, stod första halvan och bara drev med mamma i köket. hahah. det var bara familjen som jobbade idag, jättekul. haha pappa och jag stod sen bara och klagade på mamma i köket men tyckte ändå att hon var helt ok då hon faktiskt en gång i tiden födde 2 barn. hahahah. älskar mina päron. nu ska jag kolla ph, jaaaag vet att jag är tragisk men låt mig. hahah. puss!


Rebeccus. Kommer du till Gävle inom snar framtid? Nästa lov? Och då SKA vi ses. Vet du varför jag tycker det? Jo för såhär lät det idag:

Mamma:-Saknar du inte Rebecca?

Jag:- Jo, vadårå?

Mamma:-Ja, jag kan tänka mig det. Så roligt som ni brukade ha. Och så sköna som ni var. Haha, ni var bara för roliga.

Då spårade jag och började berätta om massa grejer du och jag hittade på. Hur vi härmade lidingödialekter, resorna med gymnastiken, födelsedagskalasen,våra "movienights". Haha det var kul. Och din katt som gjorde att jag fan höll på skita på mig varje gång jag såg den. Sprang och låste in mig på ditt rum hela tiden, haha.

Tänkte iaf att vi kanske kunde träffas på en fika eller något så jag får höra hur du har det? Puss på dig

2012-01-04 · 00:48:32

hahah helvärt om du frågar mig ph<3 4ever:)

2012-01-04 · 01:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback