Skriv din beskrivning här!

in love



hallååå, känner att det inte blir så mycket update.. hinner inte lika mycket längre nu när jag går i skolan och gör annat sen. meeeen vet ni!? fick min iphone idag så ska bara kirra ett  fett abonnemang och sen är jag redo att testköra min nya älskling. och jag som sa att jag inte skulle bli kär igen, haha. jag är kär, lyckligt kär i min nya fina. så det betyder också att om ett par dagar blir det mer uppdatering antagligen. yes vad fint!


annars så har jag varit i skolan idag sen var vi tvungna att gå på en föreställning idag. faith av unga fuse. modernföreställning. riktigt duktiga, känner efter jag såg den att jag måste fixa min kondis.. fyyy. sen drog jag hem till connie och fixade flygbiljetter till london i mars. blir ju london x2, först i feb sen igen i mars. riktigt kul! hoppas ni har haft en bra dag fina. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback