Skriv din beskrivning här!

hotellfrukost



hej. ligger i soffan och känner mig helt slut. vaknade för någon timme sen och kroppen är bara helt död. ska bara ta det lugnt idag, göra saker på min "to do lista" och sedan jobba. ligger och pratar med elina på fb om att vi vill ha brunch.. eller typ världens hotellfrukost. åååååh hur gott liksom, hade varit drömmen nu. jag älskar att vara på hotell, haha. älskar att somna i en helt nybäddad säng som inte är min och veta att man sen ska vakna upp till att få äta världens frukost. och smyga runt i strumpor i korridorerna med heltäckningsmattor, haha. det är något speciellt! eller så är det bara jag som är sjuk  i huvudet. kan vara vilket som liksom. hahha nej vi hörs senare, puss! 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback