Skriv din beskrivning här!

helgen

hallå.. ledsen för dålig update den här helgen. har haft fullt upp, med allt.
i fredags så blev det överraskningsfest för min finaste simon. vi drog till helsingborg och hans syster hade planerat allt utan att han hade koll, alla hade ljugit som fan och sa att dom inte kunde komma och lalala, sen stod vi där i hans vardagsrum när han kom hem, haha han blev så glad. vi som hade åldern inne körde sen på utgång också. blev en låååååååååång natt.

igår sov jag 4h innan jag gick upp och åkte iväg till karl. var där och chillade ett tag. älskar hans familj, så underbara. sen drog jag direkt iväg och jobbade.. tung dag på jobbet. sov hos mami och papi igår natt sen nu är jag hemma. ska bara ligga här i soffan innan jag drar iväg till restaurangen och får mat. ni kanske förstår varför det blivit lite uppdatering nu. haha. men det blir bättre lovar er! puss!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback