Skriv din beskrivning här!

har inga bildeeeeeeeeeeer



hallååå. överlevde skolan idag, ändå bra! sista lektionen var halvt inställd också så slutade tidigt. drog med fellebugg och elina till biblioteket för att låna en bok som tydligen ska vara utläst till nästa vecka, haha deeeeen är bra. älskar att typ ingen i klassen har koll på det heller. imorgon har jag iaf sovmorgon så ska inte klaga, underbart. nada balett liksom. och nu har jag nyss sovit i någon timme, fint. vilken spännande vardag jag har...... hahaha helt sjukt tråkig. frågade precis elina om hon ville dra på en promenad, men då föreslår hon att vi ska kolla ph istället och säger att hon har godis och att jag har chips. haha cp. och den kvinnan har audition om 9 dagar, hahahahha. så skön. ps. 161 dagar till studenten, SINNNNNNES!! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback