Skriv din beskrivning här!

fin dag




klockan börjar bli mycket, ska snart lägga mig i sängen. har sovmorgon imorgon så det är ändå ganska lugnt men det kommer bli en lång dag så måste ändå somna skapligt. idag har det varit en bra dag i alla fall. blev lugnt på baletten imorse och lektionerna därimellan, sista lektionen jazzteknik blev vi slaktade. haha, precis som det ska vara. härligt! två av mina fina klasskamrater hade bakat också, hur fina liksom!? drog sen på sånglektion, kul och bra som vanligt. det är något som gör mig lycklig för tillfället! älskar verkligen min sångpedagog, bäst! har nu käkat max så jag håller på att spy.. den är bra. haha. hoppas ni har haft en bra dag, puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback