Skriv din beskrivning här!

braskit

 



hej! hur mår ni fina? jag mår bättre än någonsin! livet rullar på , igår jobbade jag och sen drog jag till elina, åt massa äckligt och myste. och imorse fick jag pannkakor till frukost, är hon världens bästa eller!? haha. killar vad väntar ni på? taaaaaaaaaaaa hennneeeeee!

syster är här nere nu också, hon kom i måndags, så det är kul att jobba och samtidigt träffa hela familjen! idag åker jag hem till mami och papi efter jobbet, så blir det mys med hela familjen hemma istället. tycker det är skönt att dom bor en timme bort så man kan komma dit och bara vara. skönt att byta miljö sådär. nej ska fixa mig nu. hörs senare. puss!


hahhahaha hallåååå kontaktannons. men du är fin du!

2012-01-28 · 17:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback