Skriv din beskrivning här!

liten london update





så nu är jag hemma igen! blev riktigt nöjd med håret! blond igen, looove it! visar er bild ikväll, får inte till någon bra nu.. haha.


london har annars varit super, jag älskar den staden! vi kom dit i söndags natt och åkte hem tors. vi har myst, ätit och shoppat en del och i ons hade jag audition till en skola som var hela anledningen till att jag åkte dit. vi hade först teater sen jazz, solo sång och sist balett. allt som allt så gick det okej. missnöjd med balettlektionen.. jag vet att jag kan så mycket bättre. menmen.. jag är ändå nöjd! så nu är det bara att vänta två veckor på svar så fååår vi se sen vad som händer! spännande! nu ska jag dra mig och jobba. puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback