Skriv din beskrivning här!

blö



förlåt att jag blir lite halvkass på att uppdatera men har massor i livet just nu. haha, svårt att klämma in bloggen där ibland men jag försöker verkligen. igår var jag i skolan hela dagen sen hade jag en överchill kväll bara. just nu sitter jag i skolan, elina internetshoppade precis ett par converse här, haha så sjuk. vem fan bestämmer sig för att klicka hem ett par skor i skolan?! den kvinnan.. haha love her! har hunnit vara till banken också för att fixa nytt konto, kort och internetbank och sån skit. massa vuxenpoäng med andra ord.  skönt att jag har löst det nu äntligen i alla fall. idag ska jag plugga, har en grej om migration som ska vara inlämnat imorgon, men först en sista lektion nu vid 2 sen slutar jag! vi hörs sen babes! puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback