Skriv din beskrivning här!

f




Ligger i sängen och längtar ihjäl mig efter han som håller om mig om nätterna. Längtar efter att få ligga på hans bröst i lilla hålan och känna hans parfym samtliga som han drar sina händer i mitt hår. Längtar efter att få kyssa honom i mängder och bara vara. Längtar efter att få vakna upp bredvid världens bästa och känna att han har borstad tänderna i smyg när han gick på toa på morgonen. Längtar efter att klaga på honom när han duschat i en halvtimme och sedan bli glad när han kommer ut i handduk och luktar som han. Längtar att få se hur han stressar till skolan för att han legat kvar i sängen med mig lite för länge. Längtar efter att prata med honom tills jag känner att han börjar rycka i hela kroppen och sen somnar efter 2sekunder. Längtar efter att försöka hålla hans hand men han säger att den är varm. Längtar efter att se honom byta kläder minst 3 gånger innan han går utanför dörren. Längtar efter han som gör mig lycklig.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback