Skriv din beskrivning här!

2012 del 4

oktober 
Hände en del i Helsingborg, sökte jobb, Filip lämnade mig kvar i Sverige när han drog till NY i två veckor... Jag åkte upp till min släkt i Sundsvall eftersom mormor fylde 80. Körde en utgång där med min syster och kusin, sjukt rolig utgång! Tränade ganska mycket, myste med vänner och mami, var skitsur på pappa. Linnea kom från Gävle och vi hade några sjukt planerade dagar, men sjukt bra dagar tillsammans. 


november
Min katt dog, jag orkade inte med min och Filips oidentiferbara relation, orkade inte lägga energi på något som jag inte fick tillbaka något av, orkade inte bli tagen för givet, festade ganska mycket, var ute och gick långpromenader med elina, fokuserade på mig själv och vad jag egentligen vill göra, trände, tog en dansklass, blev kär på nytt.. i ett par skor som snabbt blev mina. haha. julen började närma sig, gick på julshow, åt lussebullar och pepparkakor med fina vänner. 

december. 
Letade julklappar hela den här månaden tror jag, haha. var utan internet i en vecka, ville dö lite. fikade med simon och jobbade i mängder. Började träffa F igen efter mycket om och men. myste runt med familj och vänner. jag och familjen red islandshästar några dagar innan julafton, supermysigt och roligt ändå. Hade en superbra jul, bästa på länge! Fick massor med fint och nu är det snart nyår.. sjukt. imorgon vid den här tiden är det bara några timmar kvar innan det är 2013. 2012 har varit väldigt upp och ner, nästan inget har blivit som det ät tänkt att det ska bli. Har haft en massa positivt men också en del negativa grejer. lite 50/50. ser fram emot ett nytt år, vad det har att erbjuda och lära mig.. tror jag. Det ska förhoppningsvis bli ett bra år! Hoppas ni får ett underbart 2013 mina fina!


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback