Skriv din beskrivning här!

2012 del 3

juli
flyttade ut ur min lägenhet, filip följde med mig hem till landet, drog till båstad och festade satan av mig. hängde på massor av olika stränder och njöt av det fina vädret. spenderade mycket tid med mamma, mina fina vänner och Filip. övningskörde med pappa, var riktigt kär. OS startade och jag och hela familjen satt och svettades i soffan när vi följde jonna när hon gjorde debut i OS. Mannen drog iväg utomlandsoch jag saknade honom i mängder. 


Augusti
 Fick myggbett först en vecka på läppen så halva läppen svulnade upp och veckan därpå under ögat så det såg ut som att jag blivit misshandlad. skönt. Elina kom ut till mig på landet och myste med god mat och massa familjemys hela kvällen. Filip kom äntligen hem, mötte honom i malmö och pussade på honom tills han kvävdes.. nästan. Drog iväg på jazzklass i skolan med massa favoriter, bästa dansklassen är dom klasserna. gör mig lycklig och svettig. Emilia kom ner till skåne, jag fyllde år och mina vänner överraskade mig med världens bästa födelsedag. F betämde sig för att det inte var värt att träffa mig längre typ, ville bara försvinna för ett tag. allt rasade liksom. Jag och Connie bokade enkelbiljett till England och väntade på svar från CSN.  och innan månaden var slut hade jag och F börjat träffats igen. dundundun. haha. 



September
Månaden då jag skulle flytta till England som jag väntat på och drömt om i allt för många månader men som inte blev av då CSN gav fel svar. Var kär, äckligt kär igen. haha. Livet blev kaos på en dag men bestämde mig för att allt löser sig och försökte bli positiv igen. Kaos med F igen. sa hejdå, igen. drack vin med connie, började springa och drog upp till min syster i sthlm för att få lite miljöombyte. drack mer vin med connie. Drog till götet på tjejmiddag och hade tydligen börjat träffa F igen. haha. juste, vi hade vår "provmånad".. hahaha. 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback