Skriv din beskrivning här!

2012 del 2

april

Jag träffade min fina släkt här i skåne, åkte till Gävle och träffade mina vänner där. betalade min första telefonräkning, följde hockeyn från skåne för att se när brynäs tog hem sm-guldet. Jag letade balklänning och tillslut kom även valborg, en av årets bästa dagar! 


maj
studenten började närma sig, jag pluggade till ekonomiprov och hade ganska mycket plugg. Blev en del fest, utgång typ varje helg, haha! Övade repliker till D09's sceniskapjäs, jobbade, var hos frisören, hade en av de bästa utgångarna någonsin den här månaden. Satt och åt nachochips och salsa med personalen på klubben. Träffade även mitt hjärta för första gången den här månaden. 


juni
studenten var nu inom räckhåll, vi hade bal, utspark med femkamp och skattjakt och även mys med hela klassen hemma hos vår rektor. tränade till vår allra sista sommarshow, alla ville dö och fick blodsmak när vi repade den afrikanskadansen. Alla andra tog studenten innan oss så blev en del studentmottagningar, umgicks med min bästa, hade vår sista sommarshow med massor av skratt, svett, gråt och tillslut tog även jag studenten.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback