Skriv din beskrivning här!

2012

januari 
Jag fick min första böter som också blev min första egenbetalda räkning. Jag fick en ny soffa till min lilla lägenhet i lund, hängde med mina fina vänner i mänder, gick i skolan som vanligt, räknde dagar till studenten, var ute och gick med musik och låtsades vara djup typ. Fick mina auditionpapper med tider, klädsen osv. Kaos med en kille som fuckade upp hela mig och mitt liv, grät varje dag. var hemma från skolan och sov hos mamma och pappa för jag klarade inte av att sova själv, hade panik och mådde riktigt dåligt. Tänk vad en person kan krossa en annan. Vi överraskade Simon som fyllde 18, min klass övade till vår slutproduktion i skolan och jag hade sånglektioner i mängder vilket gjorde mig riktigt glad och gav mig energi. 



februari
verkar som jag var död och slut hela feb, haha. kul månad! jag och elina pluggade projektarbetet i mängder, jag jobbade, tränade för vår slutproduktion, Hade min sista balettuppdansning på LDMG som gick hur bra som helst. Drog till London och hade min första audition på Urdang. Gick till frisören, underbara jesper, och fixade mitt hår från kaos till bättre och blev blond igen. 


mars
hade mängder med skolan och slutproduktionen. Gick i skolan 13 dagar i rad. Började repa på scenen och hade tillslut vår show som blev mycket lyckad och omtyckt. Jag var riktigt nöjd med min egen prestation också och det händer inte ofta. Denna perioden var den tuffaste men samtidigt bästa tiden men min klass. Sedan var jag sjuk en del, fick min studentmössa och drog till London för audition nr2. Har aldrig varit med om något värre än min sångaudition där, ville springa ut från rummet och lägga mig ner på marken och gråta. nej inte gråta, ville dö




 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback