Skriv din beskrivning här!

studentmössa

sist när vi var ut, haha!

hej snygggingar! idag har jag haft studentmössprvning och beställning.. beställningen sved kan jag lova. att en liten äcklig mössa kan kosta så mycket.. en mössa som ska användas en gång, trampas på och drunkna i alkohol. inte bra. ska supa bort den ångesten över hur mycket den kostade på studenten. såååå får det bli, ahhh fyfan!

Imorgon är vi förövrigt lediga.. eller jag och elina måste ändå upp 7 för att ta en buss vid 8 och ha undervisning i samband med projektarbete. jag är svinnervös!! tänk om vi kaosar till det, och alla lärare som sak kolla på när vi failar fyfan. vill bara ha den timmen på morgonen gjord så jag kan andas och sen på kvällen släppa alla problem då  vi ska fira fellebugg. kommer bli en bra kväll, det känner jag på mig! nej over and out. pussssssss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback