Skriv din beskrivning här!

skola


såhär borde livet alltid vara.


är kvar i skolan, är fortfarande fast i en byggnad som ger ångest. så inte ok. inte när man slutar klockan halv 2 och klockan är snart halv 7. riktigt bull. var tvungen att göra ett jazzsolo tills onsdag... men nu är jag klar. det suger, men jag är klar så jag struntar i vilket. fint!

ikväll blir det försenat adventsmys med connie och elina, ööööööööööverbra! varför kan itne livet bara gå ut på att göra såna saker? varför måste jag vara kvar i skolan och göra ett freakin jazzsolo som är så dåligt att man bara borde få dansa det i en garderob och ingen annanstans? jaja, livet är hårt mina vänner... för er som redan hade koll så var det en påminnelse. nu ska jag ha en bra kväll och leva livet som det borde vara, sinnes vad bra. taggar pepparkakor och glögg!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback