Skriv din beskrivning här!

monolog?

saknar det här skabbiga gänget.....


sitter på nästa tåg, ett steg närmare hem. är framme i lund seeeent men det gör inget, bara att jag får komma hem idag är underbart. livet är sådär härligt ni vet. sitter på ett tåg och chillar, äter choklad och uppskattar teknikens utveckling. har precis ätit kall donken, inte så härligt kanske men ändå helt ok. allt annat väger upp det så det är chilll ni veeeeeet! 

funderar på om jag ska orka ta fram skolböckerna eller om jag ska ta det antingen senare eller aldrig? dagens dilemma, riktigt jobbigt asså........ haha. vet ni vad jag tänkte på? det är fan som att jag sitter här och snackar med mig själv, har inga vänner så för att det ska kännas lite bättre tar jag och snackar med mig själv här i bloggen och låtsas att jag snackar med någon där ute....... haha. det måste ju vara dagens tips liksom, "inga vänner? skaffa blogg!" hahaah. pallar inte er (mig?) nu på ett tag. hööööörs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback