Skriv din beskrivning här!

peddo



hej alla snyga. oj missade en bokstav.. läs snygga. bra. ligger i sängen och har precis varit i stan och träffat päronen och morbror och hans fru. fick lite mat och sånt. var en peddogubbe som stannade och pratade med mig när jag väntade på dom.... så inte ok. berättade hela sitt liv och var allmänt snuskig. ville ta en bild och sånt...... blä. vilket han förövrigt inte fick. jag låtsades vara trevlig eftersom jag inte hade något annat val för mamma och pappa var försenade.. kul. skulle kanske ha sprungit..... (?) note till mig själv: spring snabbt, långt och helst jättefult när ett peddo vill stanna och snacka för att typ skaffa runkningsmaterial. men jag lever, haha. nu väntar jag bara på att klockan ska bli sent så jag får pussa på mina gävlebrudar. blir mysiga dagar känner jag på mig! ha det bäst!


Kolla in dig? Goodlookin' chick!

2011-07-07 · 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback