Skriv din beskrivning här!

nolifers


hej kaosmän! ah fråga inte om inledningen, satt ihop två ord och det blev till ett... så kan det gå. lite fint. (om jag låtsas att det är fint så kan du låtsas.) har jobbat röven av mig idag, ogillar förövrigt ordet "röv" men kom inte på något bättre i stunden.. sedan har jag chillat med min finaste elina! efter någon månad av saknad av den bruden är hon här igen, i min säng och ska kolla med mig på gossipgirl. jag har fått fnatt och kör igenom alla säsonger nu. ändå najs. nej back till det jag kallar livet. (alla som vet att jag skriver på en blogg vet att jag itne har mkt till liv, men om ni läser så har inte ni heller det.) nada más, spanskan på topp. over and out. gilalr er ändå, nolifers! puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback