Skriv din beskrivning här!

rubrik

om jag inte äter något nu ska kommer jag kräkas......... vänta lite.....så! okej, dom senaste dagarna har det inte hänt så mycket, eller jo ändå.. har fixat ny dator, kirrat lokal till bday, varit med anton, tänat osv. ändå helt ok! idag ska jag städa här, för det är kaos. sen ikväll ska jag träffa agnes. får se vad vi hittar på. jaaaa... annars så saknar jag barcelona. vill tillbaka mer än massor och saknar mina fina brudar. brudarna kommer på lör men vrkar som att jag får vänta på barcelona att tag till asså. vill bara tillbaka och leva livet, leva det lätta livet. inga måsten, inga problem bara chilla mest! vakna, äta frulle, gå till stranden, hem, dusch, sova, äta, fixa sig, utgång. hade inte bangat... men nu sitter man i lilla gråa tråkiga lagom sverige. vill bara häääääääärifrån! ingen som ropar guapa, ingen som ens kolla när man är ute, palla blyga sverige liksom. det måste hända något snart innan jag dööööör!!!!! aja, drömma hjälper väl inte.. hoppas ni har det bra typ, haha puss!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback