Skriv din beskrivning här!

skönhetssömn

asså det här är rekord!!!!! jag är här igen på snabbvisit, 2a inlägget idag liksom! bara så, helt sinnes. vad händer med mig? jag och bloggen, vänner... igen? kan det vara så? kanske. haha fyfan vad jag är tråkig, helt seg liksom.. skrev jag samma sak i 2-3 meningar nyss eller... aaaaah för det gjorde jag. hahahah. nä vet ni vad, vi har ju gäster som sagt, jag är f1 m1. (<-- gratis rebus) och nu måste jag verkligen träna imorgon, när jag ska hinna det är frågan men det löser sajjjj. måste träna, nu jävlar är det fan sista året på skolan och nu ska jag bli bäst! kötta så jag spyr. fint. nej nu ska jag snart sleepa. jobb imorgon, måste åka härifrån vid 10 så sova nu behövs. skönhetssömnen ni vet, inte för att jag behöver den men ville påminna er. puss!


Om du ska hålla på att spy ditt sista år på skolan vill jag fan inte träffa dig. Kräksjuka är det värsta som finns.

2011-08-15 · 03:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback