Skriv din beskrivning här!

dumsnut



hej geeks!
sitter hos päronen, har haft lite kräftskiva och väntar på efterrätt. helt ok. kanske borde ta tag i det här med bloggen.. borde bli lite bättre, men jag hittar alltid saker som är roligare.. hmmmm. vad ska man göra liksom?! ska fan försöka blogga ett om dagen i........ EN VECKA! BAM! hahahah fyfan vad jag är dålig, men ah idag är första dagen på ett-inlägg-om-dagen veckan. yay! väntar iaf på morotskaka, mamis bästa någonsin. vill ha nunununu! önskar nästan att jag kunde skicka till er.. fast nä. vill ha allt själv. tror inte ni har varit tillräckligt snälla för att smaka. aajuste. hejdå bitches...


Äntligen uppdaterar du med ett groteskt inlägg om din goa kaka! Skicka till mig. I need it.. I deserve it.. CIAO!

2011-08-13 · 19:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback